Ewok Pilot/Operátor č.3
Počet príspevkov : 66 Join date : 25.03.2013
| Predmet: Richard Courtney Po marec 25, 2013 5:57 am | |
| Jméno: Richard Courtney Přezdívka/ codename/ volací znak: Ewok Hodnost: Agent MCRI/ Pilot organizace Datum narození: 8. 12. Věk: 36 let Pohlaví: Muž Národnost: Brit Bydliště: Základna MCRI Životopis: - Spoiler:
Narodil jsem se v malé přímořské oblasti na jihu Anglie. Moje rodina měla malou hospůdku ve vesnici a žili jsme si celkem dobře. O pár let později mi přibyla i sestřička Rebeca. Zbytek mého dětství byl velmi bouřlivý, protože jsem byl od přírody potížista. Často jsem se ve škole pral a měl z toho velké problémy. Do toho se rodiče rozvedli a já musel zůstat s matkou, která na mě přes starosti o hospodu neměla ani trošku čas. Dalo by se říct že jsem doslova vlčel. Rval jsem se, vynechával docházku (v posledním ročníku jsem do školy nechodil skoro vůbec) a kolikrát se i dlouhé týdny nevracel domu.
Když mi bylo 16, mohl jsem se konečně rozhodnou s kým budu bydlet a odešel jsem k otci. Ten mě srovnal a dal mému život zase řád. Byl hodný, ale velmi přísný. Navíc mi přibyla zodpovědnost za sestru, která rovněž vyrůstala s otcem. Přihlásil mě na učení na kovodělníka. Líbilo se mi když jsem mohl pracovat s hrubým materiálem a když výtvor pak stál opravdu za to. Po ukončení studií několik mých kamarádů narukovalo k paragánům a já chtěl pochopitelně s nimi. Otec mi tenkrát řekl, že na to nemám a ať jdu dělat něco, co zvládnu. Nejlepší příklad reverzní psychologie co jsem kdy zažil.
Byl jsem zařazen do 2. Výsadkového praporu a jako úplný nováček jsem hned z kraje dostal pěkně do těla. Pochopil jsem, že je to běžná rutina ale nikomu jsem nehodlal dělat fackovacího panáka. Když jsem si vyléčil přeražený nos, vykloubenou čelist, dvě zlámaná žebra a naražené varle, zamiloval jsem si život výsadkáře. Po několika letech a po šesti měsících bojového nasazení v Enniskillenu, kde jsem bojoval proti IRA, jsem byl povýšen na desátníka. Po povýšení a příslibu seržantských prýmků, když nebudu dělat maléry, jsem začal brát svou vojenskou kariéru trošku vážně. Chtěl jsem se vyhecovat k dosažení co nejvyšší úrovně a tak jsem se začal připravovat na výběr k SAS. Následovaly měsíce tvrdého dobrovolného tréninku, ale moje ambice jednou v noci v Aldeshotu, při jízdě na kole v dešti, najednou pohasly. Na hlavní silnici proti mně vyjel ze zatáčky džíp, řízený opilým mužem, a poslal mou kariéru přes silnici pod kola dalšího auta.
V následujících dnech jsem poznal, co je to skutečná bolest. Během jedné operace mi připoutali ruce k operačnímu stolu a půl hodiny mi kleštím podobnou svorkou mačkali krvácející ledviny, aby z nich vytlačili krev.
Za šest měsíců jsem si mohl zase obléknout uniformu a za devět měsíců už jsem mohl běhat. Nicméně pro výsadkáře už jsem byl nepoužitelný: polámané rameno, kyčle a kolena už nezvládly unést takovou zátěž. Moje bojová kariéra v přední linii skončila a byl jsem zdevastovaný. Právě v momentě, kdy byl můj smysl života v troskách, mě podržela sestra. Ta byla tou dobou zapsána do kurzu pro piloty bojových vrtulníků třídy SuperHind a přemluvila mě, abych to tam zkusil. Na druhý pokus mě v letecké škole přijali a já se stal jedním z nejlepších členů. Musel jsem, protože to byla moje poslední šance v armádě. Miloval jsem létání a svobodu, kterou mi dávalo, a vychutnával jsem si hraní své role v bojových formacích. Po čase jsme se konečně dostali k tomu, pro co nás cvičili. Poprvé jsem usedl do kokpitu Mi 24 Super Hind, stroje, který byl zakoupen od rusů a přepracován pro standarty RAF. Vrtulník byl nádherný, doslova jsem se do něj zamiloval, i když mi při každém letu způsoboval šílenou bolest hlavy. Ta bolest byla způsobena monoklem, který měl každý pilot i operátor na pravém oku. Promítali se do něj letové údaje a vůbec cokoliv pilot potřeboval, ale jak spolu obě oči soupeřili o dominanci, nový piloti trpěli neskutečnými bolestmi hlavy. Když jste tuto bolest přiznali, skončili jste, takže nezbývalo než se vzmužit a pokračovat dál. I když se oči během následujících týdnů a měsíců přizpůsobily, bolesti přetrvávaly déle. U mě úplně zmizely až po roce. Celkem mi trvalo dva roky než jsem se naučil správně vidět – jak se dívat na svět Hindu. Jednou jsem si na zkoušku nahrával videokamerou svůj obličej během letu. Oči se mi otáčely nezávisle na sobě jako u vyděšeného člověka. „To je nechutné..“ řekla tenkrát Rebeca, když jsem jí záznam ukázal. „Ale znamená to, že můžeš číst dvě knížky naráz?“ Tak jsem to zkusil… a šlo to.
Pak se všechno jednoho krásného dne změnilo. Vypukla epidemie Viru a nevynechala nic. Když byla napadena naše základna, navštívil mě velitel. „Richarde, vem sestru a běžte na stojánku. V mašině máš zbytek informací…“ Nechtělo se mi odejít a nechat je tam, ale byl to rozkaz a ty se musí plnit. Popadl jsem svou výbavu, sestru a mazal k mašině. V podkladech stálo, že mám s tímhle Hindem přeletět až na zadané souřadnice a dál se řídit rozkazy jakési organizace MCRI. Hned naše první mise po příletu byla velmi zajímavá a netradiční. Měli jsme na určeném místě vyzvednout terénního pracovníka. Celkem nudná akce se nakonec zvrhla skoro v Bondovku, kdy pan Wesker naskakoval za letu přímo do útrob Hindu a pak nás žádal o okamžité zničení několika cílů. Jestli to takhle bude pokaždé, mám se ještě hodně na co těšit.
Schopnosti: Richard je příkladem vzorného pilota RAF. Fakt, že prošel tvrdým výběrem a výcvikem na stroji Mi – 24 SuperHind, mluví sám za sebe. V kurzu musel pobrat technické znalosti počínaje údržbou a péčí o stroj až po ty nejmenší detaily. Každý pilot dále prodělával výcvik v přežití, který byl srovnatelný s výcvikem speciálních jednotek, jednoduše proto, že hodnota jednoho pilota dosahovala úrovně milionu liber. Nakonec se každý pilot učil s daným strojem. Nejdříve základy, starty, přistávání a základní manévry. Vyvrcholením celého výcviku byly noční lety, které jsou to nejtěžší co na stroji může pilot zažít. Richard navíc k tomu všemu získal pozici EWO – Elektronic Warfare Officer, expert pro elektronický boj. Znamená to, že je Richard expertem na elektronické prvky stroje a elektroniku celkově. Vzhled: Richard je průměrné postavy (185cm, 90kg) a s milým výrazem ve tváři, který zdědil po svém otci. Chodí nakrátko ostříhaný a nejlepším poznávacím znamením jsou smaragdově zelené oči. Povaha: Milý a velmi loajální. Někdy trošku hrrr do nebezpečných situací ale ne když by měl ohrozit někoho dalšího. Jeho kolegové se na něj vždy mohli spolehnout a měli ho rádi pro jeho smyl pro humor. Obrázek: - Spoiler:
Vybavení: Malý křížek ve tvaru vrtule na krku, pistole Sigsauer 0,45 a v kokpitu karabina SA80. Jinak pochopitelně uniforma pilota s vestou na další věci, které můžou být potřeba pro let nebo v případě pádu. Co se nevejde do vesty, je umístěno v kazetě pod sedadlem pilota. Jsou tam věci jako je termofolie, lékárnička a zásoby jídla. Bitevní vrtulník Mi- 24 SuperHind Vrtulník SuperHind vznikl jako přepracování ruského bitevníku Mi-24 na požadavky NATO. Byla vyměněna kompletně celá avionika a zbraňové systémy. Na přídi letounu se nachází kamerový systém TADS, který umožňuje až 20ti násobné přiblížení a tvoří tak doslova oči pilota a operátora. Disponuje několika filtry a režimy, přičemž nejčastěji používaný je řežim Flir, neboli noční a termální vidění. Data z kamery se dají přenést na dvě obrazovky v kokpitech nebo přímo do monoklu na helmě. V případě použití monoklu je systém TADS přímo napojen na helmu pilota a je ovládán pohyby pilotovy hlavy. Stejným způsobem je pak možné ovládat některé části výzbroje. SuperHind je chráněn kompozitovým pancéřováním, které je sice pevné, nicméně dělá ze SuperHindu jeden z nejtěžších strojů vůbec. Snižuje se tak účinný dolet, který je jen něco málo okolo 470km (rozumí se 470km tam, 10 minut nad cílem a návrat zpět bez přídavných nádrží). Maximální rychlost stroje je 335km/h, ale cestovní rychlost je zhruba o 100km/h nižší. Pilotní kabiny jsou dodatečně chráněné kevlarovou výstuhou, která dosahuje do výšky prsou a dále kopulí z tvrzeného plexiskla protkávaného kevlarovým vláknem. Uvnitř trupu vrtulníku je přepravní prostor pro 6 osob s plnou výstrojí. Vrtulník je schopen nést a operovat s velkou škálou výzbroje, nicméně v současné době jsou k dispozici pouze tři prvky: 1- 30mm kanon na přídi, který střílí zápalné projektily kadencí až 600 ran za minutu. Je umístěn na přídi hned pod systémem TADS a, stejně jako kameru, je možné jej ovládat pouhým otáčením hlavy a mířením očima. 2- 25 malých raketr Fletchett, odpalovaných z raketnic na křídlech. Tyto rakety jsou neřízené a odpalují se ze vzdálenosti okolo 2km od cíle. Po překonání určité vzdálenosti se raketa rozpadá na malé wolframové šipky, které svou kynetickou energií ničí vše v okolí dopadu. 3- 6x řízená střela Hellfire, odpalovaná ze závěsu na křídlech. Raketa Hellfire nese vysoce explozivní hlavici a je na cíl naváděná po laserovém paprsku vyslaném od operátora. Po dopadu střela vytváří nejprve kumulativní efekt a hned na to silnou termální explozi. (toto je jen hrubý popis výbavy letounu, jelikož jsem nepovažoval za důležité zmiňovat např. pasivní ochranné prvky proti protileteckým střelám atd… přeci jen, zombík se Stingrem je značně nepravděpodobný… v případě nejasností pochopitelně rád odpovím na dotazy nebo doplním) Obrázky: SuperHind - - Spoiler:
Systém TADS - - Spoiler:
Kokpit pilota - - Spoiler:
Střela Fletchett - - Spoiler:
Raketa Hellfire - - Spoiler:
| |
|
SuShi Admin
Počet príspevkov : 45 Join date : 30.09.2012 Age : 30 Bydlisko : Slovensko
| |